Wikipedia

Search results

Translate

April 5, 2024

God Will Make A Way

 God Will Make A Way
CCLI song # 458620 Don Moen


 God Will Make A Way
나의 가는 길 

God will make a way
Where there seems to be no way
He works in ways we cannot see
He will make a way for me
나의 가는 길 주님 인도하시네
그는 보이지 않아도 날 위해 일하시네
He will be my guide
Hold me closely to His side
With love and strength for each new day
He will make a way, 
He will make a way
주 나의 인도자 항상 함께 하시네
사랑과 힘 베푸시며 인도하시네 인도하시네
(X2)

By A Roadway In The Wilderness, He'll Lead Me
Rivers In The Desert Will I See
광야에 길을 만드시고 날 인도해
사막에 강 만드신 것 보라
Heaven And Earth Will Fade 
But His Word Will Still Remain
And He Will Do Something New Today
하늘과 땅 변해도 주의 말씀 영원히
내 삶 속에 새 일을 행하리

God will make a way
Where there seems to be no way
He works in ways we cannot see
He will make a way for me
나의 가는 길 주님 인도하시네
그는 보이지 않아도 날 위해 일하시네
He will be my guide
Hold me closely to His side
With love and strength for each new day
He will make a way, 
He will make a way
주 나의 인도자 항상 함께 하시네
사랑과 힘 베푸시며 인도하시네 인도하시네

By A Roadway In The Wilderness, He'll Lead Me
Rivers In The Desert Will I See
광야에 길을 만드시고 날 인도해
사막에 강 만드신 것 보라
Heaven And Earth Will Fade 
But His Word Will Still Remain
And He Will Do Something New Today
하늘과 땅 변해도 주의 말씀 영원히
내 삶 속에 새 일을 행하리

God will make a way
Where there seems to be no way
He works in ways we cannot see
He will make a way for me
나의 가는 길 주님 인도하시네
그는 보이지 않아도 날 위해 일하시네
He will be my guide
Hold me closely to His side
With love and strength for each new day
He will make a way, 
He will make a way
주 나의 인도자 항상 함께 하시네
사랑과 힘 베푸시며 인도하시네 인도하시네

With love and strength for each new day
He will make a way, 
He will make a way
사랑과 힘 베푸시며
인도하시네 인도하시네


나의 가는 길 
CCLI 곡 번호 6334174
Don Moen
Chorus
나의 가는 길
주님 인도하시네
그는 보이지 않아도
날 위해 일하시네
주 나의 인도자
항상 함께 하시네
사랑과 힘 베푸시며
인도하시네 인도하시네
Verse
광야에 길을 만드시고 날 인도해
사막에 강 만드신 것 보라
하늘과 땅 변해도 주의 말씀 영원히
내 삶 속에 새 일을 행하리

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.